Ét kort – masser af fordele

  • 15 øre i rabat pr. liter brændstof på alle bemandede Shell-tanke i Danmark
  • Op til 30 dages rentefri kredit
  • Billig bilvask på ubemandede Shell Express-stationer
  • Gratis oprettelse
  • Overblik over forbrug – nemt og hurtigt
  • Mulighed for at betale med kortet på Øresunds- og Storebæltsbroen

Det skal være nemt og bekvemt at handle hos Shell. Derfor tilbyder vi Shell Card, der er et personligt betalingskort, som du kan bruge på alle Shells stationer i Danmark. 

Med et Shell Card i hånden kan du betale direkte ved standeren og i vores butikker. Så uanset om du skal tanke brændstof, mangler tilbehør til bilen eller bare skal have en kop kaffe til køreturen, så kan du ordne det hele med ét og samme kort. Og det bedste: Du får 15 øre i rabat per liter brændstof på alle bemandede Shell-tanke i Danmark.

Du kan desuden bruge dit Shell Card til betaling på Storebælts- og Øresundsbroen. Og er I flere, der vil have glæde af kortet, kan du tilføje op til fire ekstra kort til kontoen, så alle bilister i familien kan få sit eget. 

Du betaler ikke noget for at få et Shell Card. Du bliver trukket for dit forbrug, og det gør du kun én gang om måneden med et BetalingsService gebyr på 5.50 kr. Det betyder samtidig, at du har op til 30 dages rentefri kredit.

Få vores nyhedsbrev – og få masser af gode tilbud

Du kan få mere ud af dit Shell Card ved at tilmelde dig vores månedlige nyhedsbrev. Så er du altid opdateret med de nyeste tilbud og spændende artikler om biler, benzinøkonomi og meget mere. Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nogen spørgsmål?

Vi har samlet svarene på nogle af de spørgsmål, vi af og til løber ind i. Får du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på kontakt@shellcard.dk eller på 99 33 33 60 på hverdage kl. 8 – 17.

Vil du have mere information om Shell Card kan du læse betingelser nedenfor:

   - Shell Card betingelser

Er du erhvervskunde, kan du læse mere om Shell Card Erhverv.

Har du spørgsmål om:

Hvordan får jeg et Shell Card?

Hvordan får jeg et Shell Card?

Det er nemt at ansøge om et Shell Card. Du skal bare udfylde en formular, som du finder på linket herunder. 

Du modtager kortet indenfor 1-2 uger på din hjemmeadresse. Koden kommer separat 1-2 dage senere. 

Ansøg om Shell Card

Hvordan bruger jeg mit Shell Card?

Hvordan bruger jeg mit Shell Card?

Du kan bruge dit Shell Card som betalingsmiddel på alle danske Shell-stationer, Shell/7-Eleven og Shell Express. Du kan også betale med kortet på Storebælts- og Øresundsbroen.

Kortet kan bruges til at købe alle de varer, som du finder på Shell-stationerne. Fra brændstof og bilvask til biltilbehør og kioskvarer. 

Jeg har glemt min kode – hvad gør jeg?

Jeg har glemt min kode – hvad gør jeg?

Hvis du glemmer din kode, kan du bestille en ny kode via vores kundeservice på nettet eller på telefon 99 33 33 60 på alle hverdage kl. 8 - 17.

Hvordan får jeg et nyt kort?

Hvordan får jeg et nyt kort?

Når dit nuværende kort løber ud, får du automatisk et nyt Shell Card.  

Hvis du mister dit Shell Card, kan du nemt få et nyt. Du skal bare kontakte Kundeservice på telefon 99 33 33 60. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 8 - 17.

Hvis du mister dit Shell Card, skal du huske at spærre det. Du kan ringe til vores spærretjeneste døgnet rundt – på telefon 99 33 33 60. 

Hvordan bruger jeg ”Mit Shell Card”?

Hvordan bruger jeg ”Mit Shell Card”?

Under ”Mit Shell Card” kan du f.eks. spærre dit kort, bestille et ekstra kort eller se de sidste køb på dit kort. Du kan også tjekke din kreditgrænse og dine endnu ikke fakturerede køb. Dine oplysninger er beskyttet med et personligt brugernavn og kodeord.

Værd at vide om faktura og konto

Værd at vide om faktura og konto

Hvis du har spørgsmål til din faktura, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 99 33 33 60. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 8 - 17.

Jeg har ændringer til min konto – hvad gør jeg?
Hvis du ønsker at ændre dine kontooplysninger – f.eks. navn, adresse, telefonnummer – kan du gøre det direkte via ”Mit Shell Card”. Du kan også sende en e-mail til kontakt@shellcard.dk eller ringe til kundeservice på telefon 99 33 33 60 på alle hverdage kl.  8 – 17.

Jeg vil hæve min kreditgrænse – hvad gør jeg?
Hvis du har behov for en højere kreditgrænse, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 99 33 33 60 på alle hverdage fra kl. 8 - 17.

Hvornår er der fakturering?
Fakturaen bliver opgjort mellem den 14.-20. i hver måned.

Det afhænger af, hvornår vi skal levere data til Betalingsservice. Du kan få en oversigt over, hvilken dato, fakturaen bliver opgjort hver måned ved at kontakte os på mail kontakt@shellcard.dk

Hvorfor har jeg ikke fået en faktura denne måned?
Vi har en minimumsgrænse på kr. 500,00 for opgørelse af fakturaen. Er dit forbrug under denne grænse vil beløbet bliver overført til næste måned. Vi opgør dog fakturaen minimum en gang hver 3. måned.